Microsoft Dynamics 365 CRM

Automatizirajte svoje prodajne i marketing procese te ostvarite kompletan uvid u vaše poslovanje. Microsoft Dynamics 365 (CRM) će vam omogućiti da konsolidirate vaše procese, maksimizirate resurse i povećate efikasnost vašeg prodajnog tima. Unaprijedite svoje poslovanje i zadržite kupce te izgradite vaše poslovanje uz korištenje Microsoft Dynamics 365 (CRM).


Microsoft Dynamics 365 je sveobuhvatno aplikativno rješenje iz Microsofta koje se sastoji od seta aplikacija za upravljanje odnosom s korisnicim (CRM – Customer Relationship Management) i seta aplikacija za planiranje i upravljanje poslovanjem (ERP – Enterprise Resource Planning). Više o ERP aplikacijma iz Microsoft Dynamics 365 linije proizvoda možete pročitati na sljedećem linku, a u nastavku teksta ćemo Vam predstaviti liniju aplikacija/modula koje su obuhvaćene u okviru CRM-a.

Postani korisnik



Microsoft Dynamics 365 CRM je softverski paket za upravljanje odnosom s klijentima, gdje je korisnik fokus softverske aplikacije. Njegova namjena je da pruži što efikasniju korelaciju s klijentima, od unošenja i kvalifikacije kontakta ili partnera, praćenja i unapređivanja procesa prodaje i marketinških kampanja, do održavanja konzistentnosti sistema za podršku korisnicima. Microsoft Dynamics 365 CRM je jedinstvena platforma na tržištu, koja omogućava puni, odnosno 360 stepeni prikaz klijenta radi pametnijeg oglašavanja, efikasnije prodaje te bolje brige o korisnicima. Microsoft Dynamics 365 CRM pruža puni prikaz klijenta svim učesnicima u radu s klijentima, odnosno uposlenim iz odjela prodaje, marketinga i podrške klijentima.



U nastavku vam predstavljamo ključne aplikacije/module:


Prodaja (Sales)  – povećajte zadovoljstvo svojih kupaca, kao i samu prodaju tako što će vaše prodajno osoblje vršiti personalizaciju vašeg odnosa sa kupcima. Koristeći ovaj modul upravljajte svojim prodajnim korak-po-korak procesima u kojima ćete vrlo jednostavno kvalificirati neki kontakt kao lead te ga u konačnici pretvoriti u klijenta. U par koraka možete evidentirati svaku priliku (opportunity) i kroz jednostavne korake koji ostavljaju trag u sistemu, finalizirati prodaju finalnom narudžbom ili računom. Koristeći ovaj modul postižete efikasniju prodaju fokusirajući se samo na bitne činjenice, kako bi se posao što uspješnije i brže završio.

Obilazak kupaca (Field service) – optimizirajte svoje usluge na način da imate proaktivno održavanje i prediktivno planiranje obilazaka vaših kupaca. One kompanije koje imaju uposlenike koji rade na terenu i obilaze kupce će na jednostavan način moći upravljati funkcionalnostima poput planiranja obilazaka, kretanjem, redoslijedom, ugovorima, inventarom i povratima. Uz korištenje mobilne apliakcije, uposlenici koji su na terenu će u svakom trenutku imati sve relevantne informacije za njihov rad.

Marketing – unaprijedite svoje načine komunikacije i kampanje tako što ćete automatizirati taskove i kreirati događaje. Marketing modul nudi mogućnost efikasnog upravljanja lead-ovima kontaktima i kampanjama, iz kojih izdvajamo segmentaciju komunikacije i klijenata te planiranje i izvršavanje kampanja kao i kasnije povezivanje prodajnih aktivnosti proizašlih iz provedene kampanje. U okviru ovog modula dostupna je analitika i izvještaji za provedene kampanje i pojednostavljena kolaboracija između prodajnog i marketing tima. Koristeći ovaj modul postižete pametnije oglašavanje s planiranjem i pokretanjem kampanja uz praćenje rezultata tokom cijelog procesa oglašavanja.

Korisnička podrška (Customer Service) – pružite svojim klijentima personaliziranu pomoć sa educiranim agentima i pružite im nova obogaćena iskustva. Koristeći ovaj modul imat ćete dostupne alate, koji će vam pomoći da vodite efikasnu korisničku pomoć, zadržite svoje klijente i pratite životne cikluse vaših klijenata. Na ovaj način ćete imati konzistentnu i efikasnu korisničku podršku te koristeći ovaj modul imat ćete adekvatnu brigu o korisnicima da bi dobili i zadržali klijente pružajući im odgovornu i efektnu uslugu.


Našim klijentima nudimo dodatnu mogućnost integracije sa interno razvijenim aplikacijama:

Prodajna aplikacija (web aplikacija) – Rješenje za prodajna mjesta koja trebaju osnovne funkcionalnosti integrisati sa Dynamics CRM bazom podataka u cloud ili on-premise izvedbi.

Billing sistem – skalabilno rješenje kreirano po mjeri klijenta, bazirano na Microsoft SQL bazi podataka uz korištenje desktop aplikacije.

Event management (web aplikacija) – portal za prikaz dostupnih događaja uz mogućnost direktne prijave na te događaje (npr. edukacije, seminare i sl.). Prijave se evidentiraju u Microsoft Dynamics 365 CRM bazi podataka i dalje obrađuju u skladu sa potrebama korisnika.



Microsoft Dynamics 365 CRM ima mogućnost integracije sa drugim Microsoft rješenjima poput Power BI i Outlook, a postoji mogućnost integracije i sa:
  • velikim izvorima podataka distribuiranim na više baza podataka,
  • platformama za provisioning TV i mobilnih usluga,
  • Document Management Sistemima,
  • Microsoft Dynamics Business Central itd.


Zašto odabrati Microsoft Dynamics 365 CRM?
  • Jednostavnost korištenja i intuitivan interface te velika prihvaćenost od strane korisnika.
  • Prirodno pojednostavljena integracija sa drugim Microsoft rješenjima (Microsoft/Office 365, Share Point, Outlook, Power BI, Windows Server, Exchange Server, Teams, Power Apps itd.), a pogotovo sa onim iz Microsoft Dynamics 365 porodice.
  • Fleksibilna arhitektura, jednostavna skalabilnost, opcije za implementaciju i cijena omogućavaju da prilagodite ovo rješenje potrebama vašeg poslovanja.
  • Za integracije sa drugim sistemima raspoloživi su jednostavni interfejsi, koji prate razvoj rješenja i omogućavaju pristup svakom njegovom dijelu odmah nakon svake faze razvoja.
  • Microsoft proizvod = velika baza znanja + široka mreža partnera za podršku i razvoj.
  • Veliki izbor načina implementacije - cloud, on-premise ili hostirano u Logosoft Data Centru.


Zašto Logosoft?
  • Imamo iskustvo sa implemetacijom i malih i velikih rješenja te možemo sagledati široku sliku problema, ali i najsitnije detalje.
  • Obzirom da implementacija obično podrazumijeva i neku integraciju, naša velika prednost je iskustvo sa integracijama Dynamics 365 proizvoda na svim slojevima i sa raznim interfejsima.
  • Posjedujemo ekspertize za integrisanje novih rješenja, ali možemo ponuditi i nova kompletna rješenja:
    • Implementirati i prilagoditi gotova Microsoft rješenja,
    • Razviti posebne dodatke za njih,
    • Razviti samostalna rješenja,
    • Sve to ispratiti pratećom hardverskom infrastrukturom,
    • Ponuditi vlastiti cloud u Logosoft Data Centru.


Posjedovanje vlastitog Data Centra, kompaniji Logosoft daje prednost kod implementacija, jer korisnicima možemo ponuditi cloud implementacije na Logosoft infrastrukturi, bilo u subscription načinu licenciranja sistema ili on-premise načinu licenciranja. Uz usluge iz Logosoft Data Centra korisnik ne mora imati vlastitu infrastrukturu za pokretanje i održavanje servisa, prostor za smještaj baze podataka na serveru, kao ni backup rješenje. Da bi korisnik pristupio sistemu potrebna je samo internet konekcija.

Za više informacija pozovite nas na broj telefona 033 931 987.

Postani korisnik